سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


به اواخر رمبل مردان مرور میشه. کودی رودز به رینگ میاد. او میگه راجب چی حرف بزنیم. همیشه کسانی هستند که تازه این برنامه رو میبینند. من همون ادمی که 15 سال قبل کارش رو شروع کرد نیستم. او کمی به مسیر پیشرفتش در گذشته مرور میکنه و میگه میخواستم مثل سینا باشم. بعدش به افتخاراتش اشاره میکنه. او میگه اگر با نوزده سالگی خودم مواجه میشدم میگفتم که اینجا بیشتر از یک خانواده ی عالی هست. او از درگیری خودش با رینز و بقیه اسم میبره.

کودی میگه من 62 روز از رسملنیا فاصله دارم و حالا برگشتم تا رینز رو در رسملنیا برای کمربندش به چالش بکشم.

گروه روز داوری میان و از اینکه رودز برنامه اونا رو برای بردن رمبل به هم ریخت شاکی هستند. اونا از ریپلی و میا ییم و درگیر شدن رودز با بالور و غیره صغری کبری میچینند و دومنیک میگه موقعیت ما بود که توسط کودی گرفته شد و باید معذرت خواهی کنه. کودی میگه من برای ری مستریو احترام قائلم. دومنیک میگه من واسه پدر خودم احترامی قائل نیستم. کسی برای پدر تو هم احترام نمیزاره. کودی میگه بهتره برای پایان دادن به بحث یکیتون بیاد با من مسابقه بده.

روز داوری میخوان برند اما ادج میاد بهشون حمله میکنه و کودی هم به کمک ادج میره و مامورا میان جداشون میکنند

تیوری وارد ورزشگاه میشه

گیبل مقابل رولینز

رولینز میره برای زدن استامپ، گیبل بهش اجازه نمیده. رولینز این بار پدیگری رو امتحان میکنه و میره برای کاور

برنده رولینز


ایو اسکای مقابل کندلیس لیری

داکوتا کای برای ایو کنار رینگ بود. او حواس داور رو پرت کرد. لیری ایو رو کاور کرده بود اما داور ندید. لیری خواست با کمک طنابها یک حرکت بزنه که بیلی وانمود کرد میخواد باهاش درگیر بشه. لیری یه ضربه به بیلی زد اما ایو اومد و لیری رو رول کرد

برنده ایو اسکای

ریپلی به رینگ میاد و میگه همیشه با روز داوری می اومدم اما این بار تمرکز روی خود من هست. او به برد خودش در رمبل اشاره میکنه و میخواد حریفش رو برای رسلمنیا روشن بکنه.
ریپلی به دوران فعالیتش اشاره میکنه و میگه وقتی به راو اومدم شارلوت رو به چالش کشیدم. ریپلی از اینکه همیشه بهترین موقعتیها تقدیم شارلوت شده شاکی هست. منتها توانایی او رو قبول داره. او بعدش شارلوت رو برای رسلمنیا به چالش میکشه.

رولینز در پشت صحنه میگه قبل از اینکه راجب المنیشن چمبر حرف بزنیم باید راجب گیبل صحبت کنیم. او مدعی هست که در چمبر میبره و به کمربند امریکا میرسه. سی ام پانک نیوز. گزارشگر راجب حذف شدن رولینز توسط لوگان پل در رمبل میپرسه اما ست عصانی میشه و میره.

کوربین مقابل گارکانو
جی بی ال خواست به کوربین کمک کنه اما لومیس جلوش رو گرفت. گارگانو روی کوربین اسپیر زد اما کوربین رد داد. کوربین رفت برای زدن اند اف دیز اما گارگانو او رو رول کرد

برنده گارگانو

 

ام وی میاد و تیوری رو به عنوان کسی که از کمرند امریکا دفاع خواهد کرد معرفی میکنه. تیوری میاد و از اینکه مهمان ام وی پی هست تشکر میکنه. او میگه وقتی بچه بودم برنامه شما رو میدیدم و حالا خودم بخشی از برنامه هستم. تیوری یک پیشنهاد هم برای برنامه میده که ام وی پی قبول نمیکنه. او میخواد راجب چمبر و کمربند حرف بزنند.

تیوری میگه تو همون کسی هستی که لشلی رو در برنامه قبلی یک قهرمان خطاب کردی. تو مطمئن بودی من مقابلش میبازم اما بردم. حالا بیا راجب چمبر صحبت کنیم. تیوری شروع به کوری خونی میکنه و میگه کسی نمیتونه جلوی من رو بگیره. او به مصاف ام وی پی و تیکر در یکی از چمبرهای گذشته اشاره میکنه. ام وی پی میگه تو چیزی راجب چمبر نمیدونی. تیوری میگه تهدید نکن. ام وی پی بابت لشلی به تیوری هشدار میده. تیوری میگه من دو بار بردمش. تیوری شانسی برای لشلی قائل نیست. وی پی بازم بابت لشلی هشدار میده. لشلی خودش میاد و ام وی ازش میخواد اروم باشه. تیوری میگه به حرف ام وی پی گوش کن و اروم باش. لشلی با او درگیر میشه و تیوری عقب نشینی میکنه

بالور در پشت صحنه میگه که من قبلا حساب ادج رو رسیدم اما انگار کافی نبوده. او میگه من باید شماره 30 در رمبل میبودم. کودی موقعیتم رو دزدید.


دمیز به رینگ میاد و از اینکه همون اوایل کار در رمبل بود شاکی هست. پیرس میاد و میگه تو باید اماده هر موقعیتی باشی. او میگه کسی هست که میخواد باهات مسابقه بده. او بعدش ریک باگز رو معرفی میکنه

 

دمیز مقابل ریک باگز

باگز سوپلکس زد و بعدش با اجرای میلیتاری پیرس رفت برای پین

برنده باگز

اوتیس در پشت صحنه با تیم ماکسین خوش و بش میکنه

به درگیری بلادلاین علیه زین مرور میشه

 

بیلی به رینگ میاد و میگه در رمبل ما کشتی گیران زیادی رو حذف کردیم که یکیشم بکی بود و حسابمون باهاش صاف شد

بکی میاد و با به رخ کشیدن ضعفهای بیلی سعی داره روحیه او رو خراب بکنه. اما بیلی هم براش چند تا جواب داره و اخرشم میگه رولینز فقط به این خاطر باهات ازدواج کرد که من زدم صورتت رو داغون کردم و دلش سوخت. بکی عصبانی میشه و بیلی رو برای مسابقه درون قفس به چالش میکشه و بیلی با حرفاش حرص او رو درمیاره. سی ام پانک نیوز. بکی به کای حمله میکنه و میگه تو میتونی این نوچه هات رو باهات بیاری اما اولش برو ببین چه بلایی سر ایو در پشت صحنه اوردم. بیلی میره سراغ کای تا اول به این دوستش رسیدگی بکنه.

ادام پیرس در پشت صحنه چندین مسابقه رو برای برنامه های اینده ثبت و اعلام میکنه. چلسی گرین میاد و از پیرس سراغ اتاقش رو میگیره و راهنمایی میخواد

 

تصویر زیگلر رو داریم که علی همچنان دنبال یک موقعیت با او هست

 

زیگلر مقابل برانسون رد

زیگلر میخواد فمورس بزنه اما رد با پاوربمب بهش جواب میده. رد میره روی طناب و با اجرای تی سونامی میره برای کاور

برنده برانسون رد

 

کارملا در پشت صحنه میگه که در برنامه اینده، برای چمبر یک موقعیت به دست میاره. اسکا با رنگ و جوهری که از سر و روش داره میریزه میاد لبخند میزنه و میره


ر
یک باگز در پشت صحنه با چند تا کشتی گیر هست. او از اینکه بعد از اسیب دیدگی برگشته خوشحاله. الیاس از استریت پروفیتز که اونجا هستند میخواد برای گیتار نوازی همکاری بکنند اما اونا میگند ما میخواهیم بریم جشن بگیریم. گزارشگر میگه در مورد چمبر حرف بزنید.
قراره فورد با الیاس و داوکینز با پریست مسابقه بده و برنده به چمبر برسه

 

بالور مقابل کودی رودز

بالور دراپ کیک میزنه و میره روی طناب. ادج میاد و حواس بالور رو پرت میکنه. بالور بالاخره شیرجه رو  میزنه اما کودی کنار میکشه. کودی یک کراس رودز میزنه و بعدش میره برای پین

برنده رودز

 

با خوشحالی رودز، برنامه تمام شد


نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت13:35---11 بهمن 1401
سلام داداش سایت آپدیت شد
اخبار ان ایکس تی رو هم محمد رضا فرستاد
پاسخ: دستتون درد نکنه خبر خوشی دادی باورت نمیشه، 4 ساعته علاف اینترنت هستم. وصل نمیشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر